LLISTES DEFINITIVES D’ADMESOS I NO ADMESOS A CICLES D’FP I INSTRUCCIONS DEL PROCÉS DE MATRÍCULA

Avui s'han publicat les llistes DEFINITIVES d'admesos i no admesos al Cicles de Formació Professional del nostre centre. Els admesos ja poden tramitar la seua matrícula. Ho podeu consultar fent clic en els següents enllaços

LLISTATS DEFINITIUS

ADMESOS

NO ADMESOS

INSTRUCCIONS DE MATRÍCULA

Per a tota la gent que ha estat admesa, el següent pas és la matriculació, per la qual cosa haurà de recollir el sobre amb la documentació i instruccions i després realitzar el procés de matriculació presencialment segons l'horari de matrícula establert pel centre.

NOTA: Per al curs escolar 2020/2021 l'aportació de l'ISE (Informe de Salut Escolar) es flexibilitza i no s'haurà d'aportar necessàriament en el moment de la matrícula.