GRADUACIONS I FESTIVAL FI DE CURS 2024

Des de l’Institut IES Joan Coromines volem expressar el més sincer agraïment a tots els alumnes i docents que van participar en les graduacions i en el festival de fi de curs de l’any 2024. Gràcies a la seva dedicació, esforç i entusiasme, es va aconseguir culminar aquest any acadèmic d’una manera memorable i plena d’alegria.

Als alumnes, felicitacions per la vostra constància i compromís. El vostre esforç ha donat fruits i l’institut se sent molt orgullós dels vostres èxits. Als docents, el més profund reconeixement per la seva incansable tasca i suport incondicional als estudiants. Sense la seva dedicació, res d’això seria possible.

Gràcies a tots per fer d’aquest esdeveniment una celebració inoblidable. L’institut espera continuar endavant amb el mateix esperit de col·laboració i empenyiment per afrontar els nous reptes que ens esperen.

FESTIVAL FI DE CURS

GRADUACIÓ 2 BATXILLERAT