FESTIVAL TIRANT AVANT 2024

El nostre centre ha participat en el Festival  TIRANT AVANT 2024 d’audiovisuals, aconseguint el  PREMI PÒDCAST EDUCATIU 2024 per RÀDIO COROMINES. CONEIX LA NOSTRA UEECO!

Aquest pòdcast és resultat del projecte d’aprenentatge servei realitzat per l’alumnat de la nostra UEECO i l’alumnat de 4t ESO del Programa de Diversificació Curricular.  Vam realitzar un pictografiat dels espais del centre i també   es va enregistrar el pòdcast, amb la intenció de visibilitzar el treball que s’ha realitzat al llarg del curs,  en el primer any d’existència d’aquesta unitat.

L’objectiu principal d’aquesta unitat és l’escolarització de l’alumnat que presenta necessitats educatives especials  de forma normalitzada i inclusiva, assegurant la no discriminació i la igualtat efectiva en l’accés i la permanència en el sistema educatiu.

L’enhorabona al nostre alumnat pel seu premi!

PÒDCAST CONEIX LA NOSTRA UEECO!

TIRANT AVANT + #BonDiaAlumnatAudiovisual