JORNADA DE CONVIVÈNCIA AMB ALUMNAT DEL RAMON CID

El passat 30 de maig vam celebrar una jornada de convivència entre alumnat de dos grups de 3r d’ESO dels instituts de la nostra localitat Ramon Cid i Joan Coromines. La iniciativa va sorgir del professorat de valencià d’ambdós centres, i va constar de diverses tasques durant el trimestre: intercanvis epistolars anònims (amb pseudònims), intercanvis audiovisuals sobre gustos personals en un Padlet virtual, vídeos de presentació mútua i, finalment, la trobada.

L’objectiu era que l’alumnat coneguera l’altre centre i sobretot crear germanor entre ells. Per això, vam fer una visita mútua i vam dur a terme diverses activitats en cada centre. Va ser una experiència molt divertida i enriquidora, i l’alumnat en va eixir molt satisfet. De segur que la repetirem en els cursos vinents!