UNA MIRADA PRIVILEGIADA AL PRIMER ANY UNIVERSITARI: CONSELL D’UN ANTIC ALUMNE

En una recent xerrada al centre IES Joan Coromines, els alumnes de segon van tenir l’oportunitat de rebre una valuosa visió sobre el primer any a la universitat. Qui millor per compartir aquesta perspectiva que un antic alumne, Daniel Naranjo Garcia, que va passar per aquesta etapa i ara retorna per guiar els nous estudiants.

Daniel va oferir als estudiants una mirada autèntica i directa sobre les experiències i desafiaments del primer any universitari. Com a testimoni real, va poder donar consells pràctics i sàvies recomanacions basades en les seues pròpies vivències.

Una de les principals temàtiques abordades va ser les novetats que es presenten en aquesta nova etapa acadèmica. Des de l’adaptació a la independència fins a la gestió del temps i la càrrega acadèmica, Daniel va detallar com va navegar per aquests nous terrenys i com els estudiants poden fer-ho de manera exitosa.

La xerrada va ser una font d’inspiració i guia per als estudiants de segon que s’enfronten al futur incert de la vida universitària. Amb la seua experiència com a guia, van poder sentir-se més preparats per afrontar els reptes i aprofundir en les oportunitats que els esperen en aquest emocionant capítol de les seues vides acadèmiques.