L’IES JOAN COROMINES A LES JORNADES ERASMUS+

El passat dilluns els companys Eloi Forés i Juan Manuel Lluch, representants de l’equip directiu de l’IES Joan Coromines, i Javier Segura, com a coordinador del projecte Erasmus+ del mateix centre, es van desplaçar a la localitat d’Alcalà de Xivert per participar en les jornades del projecte esmentat que, convocades pel CEFIRE Vinaròs, es van celebrar en l’IES Serra d’Irta.

Diferents centres de la geografia valenciana van exposar les seves experiències en aquest projecte, això va permetre conèixer de primera ma l’enriquiment que obté l'alumnat. A més, van poder comptar amb la participació de famílies que havien acollit alumnat de l’estranger, així com estudiants valencianes que van marxar a l’estranger mitjançant projectes de mobilitat i, a més, havien acollit alumnes en sa casa. Totes van coincidir en la conveniència d’aquests projectes, tant per l’empenta que suposa a nivell idiomàtic com per l’enriquiment a nivell personal que experimenten.

L'IES Joan Coromines vol acreditar-se com a centre ERASMUS+ per a poder oferir als seus estudiants la possibilitat de viatjar a l’estranger i ser partícips d’aquesta experiència.