VÍDEO DOCUMENTAL SOBRE EL PROCÉS D’ELABORACIÓ DEL PROJECTE MURAL DEL NOSTRE INSTITUT

L'alumnat de l'assignatura de Cultura Audiovisual del Batxillerat Artístic i de l'optativa de Comunicació Audiovisual de 1r Batxillerat, ha elaborat un vídeo documental sobre el procés d'elaboració del mural que ha fet l'alumnat de 4t de Plàstica i Audiovisual a la paret exterior del nostre institut.

En 4t de Plàstica, vam estudiar la història del graffity i la pintura mural. A partir de les propostes dels alumnes, es va concretar un disseny i una metodologia i planificació de treball. Per una banda, hem pintat la paraula "DIVERSITAT" al mur que dona al Passeig Marítim, i per una altra banda, la paraula "VIU" en diferents idiomes a l'Avinguda Iecla. El resultat són dos murs, de 48 i 16 metres, que donen alegria al nostre centre. Ha sigut un procés molt laboriós: trasllat dels materials cada dia, protegir la vorera per a no tacar-la, dibuixar i pintar a escala molt més gran del que estem acostumats, netejar els materials… Laboriós i enriquidor, perquè hem eixit de l'aula per a portar a terme un projecte real que dona vida a les parets de l'institut.

Tot este procés, ha sigut enregistrat en este vídeo documental posant en pràctica la teoria apresa a les assignatures d'audiovisaul: fotografies i vídeos amb diferents enquadraments, angulacions i canvis de pla; moviments de càmera cuidant el raccord; edició cuidant la narrativa amb transicions de vídeo i de so que fan de signes de puntuació…

Enhorabona pel vostre treball!
Esperem que us agrade.
Viu la diversitat!