AUTORETRATS A CARBONET PER L’ALUMNAT DE 3r D’ESO D’EDUCACIÓ PLÀSTICA, VISUAL I AUDIOVISUAL DEL COROMINES.

L'alumnat de 3r ESO A, B i C, a l'assignatura d'Educació Plàstica, Visual i Audiovisual, ha fet un projecte on s'ha treballat la identitat, la imatge corporal i l'expressió facial. Primerament, van aprendre a fer dibuix del natural a partir de l'anàlisi de l'estructura d'objectes de l'aula, practicant l'encaix a llapis i després a carbonet. Després, dedicarem unes sessions a dibuixar al company o companya, tractant d'encaixar la forma en el format del paper i de projectar l'expressivitat de la cara. I per últim, a partir d'una foto seua que van passar a blanc i negre, van treballar l'encaix i la forma totalment a carbonet, per a després fer una grisalla (tècnica de carbonet per treballar el clarobscur i modular el volum).  Enhorabona a totes i tots pels vostres resultats!