AULA CICLISTA AL COROMINES

L'alumnat de 1r de l'ESO ha pogut gaudir del projecte de l'aula ciclista durant 3 sessions molt enriquidores amb l'objectiu de fomentar l'ús de la bicicleta, la reducció del sedentarisme i l'optimització d'un possible transport alternatiu per a acudir al centre educatiu.

A la primera sessió, l'alumnat va poder ser conscient dels perills que podem afrontar en anar amb bicicleta, la normativa i senyalització viària i l'ús adequat dels carrers i dels carrils bici, una classe més teòrica per a la conscienciació i l'adequat ús d'aquest mitjà de transport.

D'altra banda, en la segona sessió es passe a una classe més pràctica sobre el maneig de la bicicleta, dividint a l'alumnat segons el nivell de domini i competència, amb l'objectiu de fer una iniciació a l'ús de la bicicleta o a millorar l'autonomia en persones que ja tenien un domini previ.

La tercera sessió, la més pràctica i que més motivació va provocar en l'alumnat, vam poder gaudir d'una ruta ciclista per la nostra població gaudint de paisatges i recorreguts increïbles combinats amb la pràctica esportiva.