L’IES JOAN COROMINES PRESENTA EL BATXILLERAT DE MÚSICA I ARTS ESCÈNIQUES A LA SETMANA CULTURAL DEL CONSERVATORI

El dimarts 4 d'Abril, i dintre de les activitats de la setmana cultural que el Conservatori Mestre Feliu ha organitzat, la Cap d'Estudis de l'IES Joan Coromines, Maria Jesús Castillo García, i el Cap de Departament de Música, Salvador García Sorlí, van explicar a tot el públic assistent a la xerrada el funcionament de la Coordinació horària que l'IES té amb el Conservatori i els seus beneficis per a alumnat d'ESO i Batxillerat que estudia al Conservatori. Així mateix, es va donar a conèixer el currículum del recent estrenat Batxillerat d'Arts via Música i Arts Escèniques del Joan Coromines i les seues múltiples sortides.

Des de l'IES Joan Coromines agraïm la invitació per part de la direcció del Conservatori Mestre Feliu a participar en la seua setmana cultural, donant-nos la possibilitat de visibilitzar les gran avantatges que la coordinació horari i el Batxillerat d'Arts té per a l'alumnat que comparteix matrícula en ambdós centres educatius.