FORMEM PART DEL PROGRAMA EMPREN I BUSQUEM EL LOGO PER A L’AULA D’EMPRENEDORIA

L'IES Joan Coromines forme part del Programa Emprén i és distingit com integrant de la Xarxa Novigi de la GVA

La direcció de l'IES Joan Coromines té la satisfacció d'informar que el centre ha entrat a formar part del "Programa Emprén" amb l'objectiu de fomentar la creativitat, la innovació i les idees emprenedores entre l'alumnat de Formació Professional.

Ara mateix, un grup format per membres del professorat està organitzant la creació d'una aula d'emprenedoria a l'institut i han pensat en identificar-se amb una imatge corporativa. Amb aquest objectiu, s'ha organitzat un concurs per a triar el seu logotip.

Adjuntem cartell i bases del concurs, un botó per a pujar la teua proposta de logo i també enllaços per a ampliar informació del programa i la xarxa a les quals fan referència aquest article.

Animem a TOT l'alumnat del centre a participar.

Endavant Coromines!!