FANTÀSTICA SETMANA ESPORTIVA A L’IES JOAN COROMINES

A l'IES Joan Coromines hem arrencat el curs de la manera més activa i saludable possible mitjançant diverses activitats. Torneig de bàdminton i bàsquet fomentant els patis actius, taller de zumba, xerrades d'exalumnes i atletes professionals com són Alexis Sastre, Carla Masip i Guillem Segura,... i partit de vòlei alumnat-professorat afavorint la creació d'un ambient agradable de convivència i salut al centre.

Durant aquests dies l'esforç, respecte, treball en equip, superació, resiliència i agraïments, són entre d'altres, la quantitat de valors i actituds fonamentals per a la vida, que des del departament d'educació física hem volgut aportar a tots els nostres alumnes mitjançant la pràctica l'esport.