25N. ACTES AL COROMINES

[Veure el cartell]

Clic per ampliar

25 de novembre, dia internacional contra la violència de gènere

Com cada any el 25 de novembre es commemora arreu del món el dia internacional contra la violència de gènere, d’aquesta forma es pretén fer visible una realitat malauradament molt present hui dia a la nostra societat. Des de l’IES Joan Coromines hem preparat una sèrie d’activitats amb la intenció de conscienciar el nostre alumnat d’aquesta impactant i trista realitat. El dimecres dia 21 de novembre a les 11 h al pati del centre l’alumnat de 4t d’ESO llegirà un manifest prèviament preparat a la classe de valencià. En acabar, tot l’alumnat aportarà simbòlicament la seua mà pintada de lila i amb la paraula PROU escrita a la palma demanant la fi de la violència masclista.

Així mateix, el divendres dia 23 un grup d’alumnes llegirà públicament el manifest del nostre IES a les portes de l’Ajuntament participant en l’acte que el consistori de la ciutat ha organitzat per aquesta mateixa commemoració.