L’IES JOAN COROMINES PARTICIPA EN GAMESIS 2K18

[Veure més fotos…] Clic per ampliar

L'alumnat de primer i segon de grau mitjà de sistemes microinformàtics i xarxes, d’informàtica de primer de batxiller i de segon de formació professional bàsica de l'IES Joan Coromines, acompanyats pels professors Gemma Avila, Juan Botella, Antonio Crespo i José Carlos Nebot del departament d’Informàtica, van assistir a la sisena trobada de videojocs, el Gamesis 2018, el passat divendres 9 de novembre al Vinalab de Vinaròs.

[Llegir més…]

Al Vinalab, tres ponents van parlar sobre les eixides professionals que ofereixen actualment els videojocs. A la primera xerrada, Inmaculada Remolar, professora a l'UJI, va desenvolupar què es fa al grau de videojocs de l'UJI. El segon ponent, Hector Alemany, va explicar el seu model de negoci, una acadèmia de formació de jugadors, ja que actualment se celebren tornejos que mouen grans quantitats de diners i de públic. Per concloure, Carlos González va mostrar les diverses parts de creació d'un videojoc i de tots els rols que s'hi involucren en el seu desenvolupament.

A més de les xerrades, tant l'alumnat com el professorat van poder gaudir dels jocs que estaven a la disposició del públic. En una sala hi havia una dotzena de terminals connectats en xarxa per jugar al Fortnite mentre que a una altra sala hi havia jocs i consoles més antigues, com ara l'Street Fighter i la Mega Drive, i inclús dues màquines recreatives.

Tant a la vesprada com dissabte, alguns alumnes van participar als tornejos de jocs com ara de Fortnite, Call of Duty o Street Fighter. Dissabte 10 el nostre alumne de 2n. de grau mitjà d'informàtica, Marc Castell, va guanyar, a l'igual que l'any passat, el torneig de Mario Kart.

Va estar una activitat molt enriquidora i esperem poder tornar-hi l'any que ve.