VIATGE A VALÈNCIA DEL JOAN COROMINES

Clic per a ampliar

[Veure més fotos]

Alumnat de primer de batxillerat , quart d'ESO i PMAR van realitzar el passat dia 19 un viatge a València per tal d'assistir a una representació teatral i fer després una ruta literària per la capital del regne.

Primer va ser el moment de l'actuació de Borja Penalba i el benicarlando Francesc Anyó amb la representació de «De l'amor i altres galindaines» sobre textos de Joan Fuster, Enric Casasses, Vicent Andrés Estellés o fins i tot un passatge de Bernat i  Baldoví que va fer riure molt tot el públic.

[Llegir més…]

La ruta literària va transcórrer per llocs emblemàtics del cap i casal: la Universitat, la casa del marqués de Dosaigües, la plaça Redona o la del Miracle del Mocadoret.

L'alumnat va llegir textos de Mercé Rodoreda, d'Estellés i fins i tot van ser capaços d'escenificar una esquetx de Manolo Molins. Una jornada perfecta per acabar el curs allunats de les multituds turístiques i aprofitar el temps fins a l'últim dia.

L'any que ve, més.