EL COROMINES DIU ADEU AL CURS

Els passats 14 i 15 de juny l'Auditori Pedro Mercader va viure, una vegada més, els actes de final de curs de l'IES Joan Coromines.

Acte de Graduació, dijous 14 de juny

Festa de fi de curs, divendres 15 de juny

Agraïments a Alfonso Fernández Cano per la seua dedicació en les gravacions dels actes de final de curs.

[Llegir més…]

El primer dia va ser el dels comiats, els d'aquells que han acabat quart d'ESO i  els de segon de batxillerat. Es va començar amb el lliurament dels premis als guanyadors del III Concurs de Fotografia «Ferran Royo»; l'absència de Ferran ens té encara corpresos a tots els que el vam conéixer i enguany el seu record va ser especialment emotiu perquè s'acomiadava l'última promoció a qui va impartir classes.

A continuació, es va fer un reconeixement a tot l'alumnat i professorat que va participar en les diferents olimpíades acadèmiques organitzades per la Universitat Jaume I.

Després ja va ser el torn dels «herois» de la revàlida, dels de quart d'ESO; molts continuaran fent batxillerat, uns altres se n'aniran a fer cicles i hi haurà qui definitivament deixarà l'institut. Paraules de l'alumnat i dels tutors, amb alegria, saviesa i posant en alguna ocasió el dit a la nafra perquè hom prenga consciència de la importància de l'ensenyament de qualitat. Besos, abraçades, plors i molts de riures, molts.

L'alumnat de segon de batxillerat, amb el neguit de no saber encara que tots havien aprovat les perverses proves PAU (enhorabona, campions!), va ser qui més consciència tenia d'estar arribant al final-final d'alguna cosa important. I tan important, volaran tots del niu, alguns més prompte, uns altres més tard, però tots deixaran aquesta «zona de confort» que és l'institut. També parlaments, besos, abraçades, plors i molts, molts de riures. I moltes fotos, per recordar i, per tant, tornar a reviure uns moments de tanta felicitat.

Després, lliurament de diplomes als millors expedients, reconeixement a l'alumnat de segon amb matrícula d'honor i parlaments per part de l'AMPA i el director. I després, més fotos i més abraçades i més fotos i més abraçades.

Les activitats del dia 15 ja van tenir un to menys formal i més distés. Coreografies de l'alumnat, vídeos de les diverses activitats extraescolars celebrades al llarg del curs, actuacions musicals de gran nivell amb una Big Band increïble i joves que es van atrevir a cantar i a qui aventurem un excel·lent futur (si més no en el món del Karaoke!), lliurament de diplomes als participants en el curs de Mediació i la sempre esperada actuació del grup més agosarat de professors amb, com sempre també, la més agosarada de les coreografies.

Uns actes tots dos caracteritzats l'alegria, el bon ambient i les ganes de sentir que es forma part d'un col·lectiu que no és millor ni pitjor però és el nostre: el Coromines.