CONNECTA AMB LA CIÈNCIA

Clic per a ampliar[Veure fotos]

El passat 17 de novembre els alumnes de 3ESO de l'IES Joan Coromines van participar en les activitats organitzades per la Universitat Jaume I de Castelló anomenades “Connecta amb la ciència” i que es van desenvolupar al llarg del matí al Centre Vinalab de Vinaròs.

[Llegir més… ]

Aquest curs els tallers van ser:

D'on surten les verdures que ens mengem?Al llarg de la xerrada, els alumnes van observar els diferents llavors de verdures i llegums que  posem a la nostra taula.

Matemàtiques a la TelevisióEn aquesta activitat van resoldre una serie de problemes matemàtics que es plantejaven a diferents series de televisió. Els alumnes van jugar amb càlculs i lògica. Per suposat s'ho van passar molt bé.

Nous materials Va ser molt interessant observar com alguns materials tenen efecte memòria, es a dir, tornen a la seva forma desprès d'haver-los deformat. Els alumnes van participar molt i van manipular les mostres.

Arduino Amb la plataforma Arduino es van introduir en l'us de l'electrònica per controlar diferents aparells domèstics.  També van observar el funcionament d'una impressora 3D.Va ser un matí fantàstic