LA PROVA CANGUR’16 A L’IES JOAN COROMINES (dl, 30 mai 2016)

Clic per a ampliar

El passat 6 d'abril un bon grapat de xiques i xics de 3r i 4t d'ESO i de 1r i 2n de Batxillerat de lanostra comarca es van reunir a la sala d'actes de l'IES Joan Coromines per participar en la provaCANGUR'16.

Al llarg d'una hora i quart van demostrar les seves habilitats en la resolució de problemes de matemàtiques. Aquesta prova es realitza el mateix dia i a la mateixa hora en un bon nombre de centres educatius de la nostra Comunitat i en aquesta edició van participar vora 1745 alumnes de 3ESO, 1719 de 4ESO, 1249 de 1r de Batxillerat i 576 de 2n de Batxillerat. En el nostre Centre acollírem, a més dels nostres alumnes, els de La Divina Providència de Vinaròs i de l'IES Ramón Cid de la nostra ciutat.

Cal destacar la bona posició aconseguida pels nostres alumnes Manuel Serrano Juan (16), Mohamed Yassin El Hamami Kartat (31) i Pau Colàs Arín (48) de 4ESO entre els 1719 alumnes del seu nivell i també cal destacar la posició 75 de l'alumne Antoni Marqués Guzman de 3ESO entre els 1745 de la seva categoria.

Enhorabona a tots!!!