Premis AEPD

Divendres passat, 28 de gener, el nostre centre va rebre un premi per les bones pràctiques educatives realitzades per a conscienciar al nostre alumnat sobre els perills d’Internet, sobre la privacitat i sobre la ciberconvivencia.

El premi estava format per un diploma, un trofeu i 3000€ per a material educatiu. Vam anar a recollir el premi el director, Fran Ramírez i jo, Trini García, coordinadora TIC i cap del departament d’informàtica.

Aquest premi ha sigut possible gràcies al nostre alumnat de batxillerat que cursa TIC I i TIC II. Per això els vull dir, ben alt i orgullosa…

Moltes gràcies, xics i xiques!

Ja que sense ells, això no haguera sigut possible. Sempre, gràcies al meu alumnat, la meua il·lusió per ensenyar, per compartir, per fer projectes amb ells, no decau mai i fan que el meu treball siga especial, encara que treballe hores i hores extra per a ajudar-los a completar-los.

Enhorabona, aquest premi és gràcies a vosaltres!