Premiats consurs de comics

El dissabte 9 d’octubre es va celebrar el lliurament de premis d’aquest concurs de còmics Vols saber qui va guanyar? Queda’t i ho sabràs!

Aquest concurs va consistir a fer còmics de la duració de mínim 1 cara d’una fulla A4. La imaginació no tenia límits i en aquest concurs es van presentar molt bons conceptes amb molta originalitat, uns parlant d’herois, uns altres d’amor, i altres temes més, òbviament en Valencià.

El treball, no obstant això, es va fer uns mesos abans de finalitzar el curs anterior. Això va fer que es pogueren avaluar a temps i pujar una mica la nota d’alguns alumnes.

Aquest concurs va ser organitzat per l’Ajuntament de Crevillent i van participar alumnes de diverses edats, des d’infantil fins a centres de persones de capacitats limitades.

Els guanyadors i finalistes van ser:

1a Categoria: 1r, 2n i 3r d’Educació Primària

Guanyadors: “Amics per a sempre” de Nicole López Díaz i Nuria Juan Muñoz.

Finalistes: “Les aventures dels mini monstres” de Clara Torres Cerdà, Ariadna Sánchez Brotons i Greta Candela Moreno.

• “Mia i els seus animals” de Cristina Botella Maciá, Victoria García Martínez, Meritxell Valero García i Isabel Mas Riquelme.
  • “El Covid ataca als persones” de Carla Lobato Noguera, Izan José Segarra Mas, Rosario Castro Martínez i Pablo José Sánchez Rodríguez.
  • “L’entrenament de Goku i Vegeta” d’Aitor Asencio, Hugo Zaragoza i Pablo Afonso.
  • “L’examen” de María Igual, Malak Isseksioui i Valeria Candela

2a Categoria: 4t, 5é i 6é d’Educació Primària

Guanyadors: “Creu Blava a l’acció” de Pablo Asencio Damaso, Carla Sánchez Asencio i Lucía Vidal Galvañ.

Finalistes: “El Bosc encantat” de Mireia de la Mar Davó López i Claudia Pastor Morata.

• “El tremp perdut” de Carmen Serna Cerdà, Leo Molina López, Emma Becerril Sánchez i Adrián Rocamora Alfonso.
  • “El bandoler Crevi-mitjá” de Pau Riquelme Mira i Lorenzo Vidal Mas.
  • “El campament embruixat” de Rocío Moñino Martínez, Marta Rocamora González, Sergi Munzón Ruiz i Alexia Candela Hernández.
  • “Kimera” de Paula Segado Balinos, Daniela Gómez Piñero, Patrici García Momplet i Carmen Candel Bautista.
  • “Comic sense nom” de Mohamed Khelif
  • “Comic sense nom” de Fatima Zahra el Mallouki
  • “L’esperança de la vida” de Daniela Pascual Pastor, Marisa Franch Alfonso, Nerea Manchón López i María Gallardo Galvañ.
  • “Un món a l’inrevés” de Marwa Berani L’Idrissi, Salma el Khider i Hiba Ennakhlaoui.
  • “El partit de beisbol mai acaba” de Liam Alexander Frantsvag, Jorge Marino Oprisan, Esmeralda Vera i Antonio Iglesias.
  • “El menjar que parla” de Carolina Luisa Algèria, Sarah Louise Frantsvag, Victoria Olivares i Javier Baeza

3a Categoria: Alumnes amb Capacitats diferents

Guanyadors: “El capità reciclatge” d’Alejandro Ballester, Andrés López, Rosario Amador i Marco Antonio Sánchez.

Finalistes: “Veus-et’n ja!” d’Alberto Gil Asensi, Carmen Magro Fonts, Esperanza Mas Berenguer i Ismael Redondo Coves.

4a Categoria: 1r i 2n de l’ESO

Guanyadors: “El Robin Hood Valencià” d’Ángel Ferrández Sánchez i Rubén Licián Candela.

Finalistes: Comic sense nom presentat per María Pomares González i Paola Segura Mas.

• “El poc conductor” de Rocío Pomares Mas, Isaac Fuentes Mas i Doaae Buchrac Moutadil.
  • Comic sense nom presentat per Julia Lledó Navarro

5a Categoria: 3r i 4t de l’ESO

Guanyadors: “No sóc un robot” de Verónica Garro Pascal i Noelia Garro Pascual.

Finalistes: “La història d’anit” de Sara Wei Cots Penalva i Bianca Llombart Juan.

• “Paco el gos” de Marta Alfonso Sánchez i Marta Sánchez Penalva.

6a Categoria: Educació Infantil

Guanyadors: “Replega brossa” de Mario Artín Molina, Dylan Cartagena Rodríguez, Valentina Sánchez Brotons i Iván Cortés Torres.

Finalistes: “Gatuna es’n va de viatge” de la classe infantil de 5 anys A, grup 1.

• “L’arbre amic” de Mireia Mas Pérez, Diego Olivares Ferrández, Irene Radabán Coral i Álvaro Sánchez Alfonso.
  • “Sorpresa a la platja” de la classe infantil de 4 anys A.

Moltes felicitats als guanyadors, tant als del nostre centre educatiu, com als d’altres centres!

I sort per al pròxim concurs!

Rubén Licián