Nou curs escolar 21-22

Ja som aquí una altra vegada. Amb la tardor, comença tot de nou:

• Classes tota la matinada
  • Extraescolars a les vesprades
  • Activitats en l’institut
  • Classes de repàs, de reforç…

I també comencem nosaltres, l’equip de premsa. Durant tots els esplais que podem (excepte el segon esplai dels divendres), ens apropem a la classe d’informàtica número 1 on està Trini, professora d’informàtica, que ens orienta sobre el tipus de notícies que podem crear. Després, ja ens encarreguem de parlar amb el professorat implicat perquè ens compte i ens done informació per a redactar les nostres notícies. També triem la música entre les peticions que ens envieu. Recordeu que estem en un centre educatiu i que hi ha cançons que no són adequades (pot ser que en una festa o discoteca sí, però aquí no). Ara estem acabant d’escoltar les peticions que van quedar pendents el curs passat.

T’animes a formar part de l’equip de premsa?

T’agrada escriure o t’agrada treballar amb l’ordinador?

T’apeteix estar amb nosaltres durant els esplais ajudant-nos i aportant les teues idees?

Perquè només has de passar per l’aula d’informàtica 1 en qualsevol esplai i ja seràs un/una més del nostre equip.

T’esperem!

Carlos Sánchez