Nou curs 22-23

El taller de premsa fa molts anys que funciona gràcies a l’ajuda d’alumnat voluntari que durant els esplais o dimecres, després d’acabar les classes, s’ha quedat en el centre per a ajudar. Per això, volia donar les gràcies a tot aquest alumnat encara que molts d’ells ja estan en la universitat i no sé si ens llegiran.

Enguany, tenim la sort de disposar de dues hores per a ensenyar premsa digital, tant en primer com en tercer de l’ESO. Per això esperem més moviment de notícies en el nostre periòdic.

Però si algú estiguera interessat en el taller de premsa i no tinguera aquestes dues hores en el seu horari, pot passar pel departament d’informàtica, preguntar per Trini i sense problemes, continuarem fent premsa en els esplais. No hi ha res més bonic i que faça més feliç al professorat que veure l’entusiasme, les ganes d’aprendre, de col·laborar, de voler fer… en el seu alumnat.

També volia dir-vos que prompte posarem la música del timbre. Ja estem rebent moltes peticions de nous temes, però sent dir-vos que primer hem d’acabar de posar les peticions que quedaren pendents del curs passat. Però tot arribarà!

Finalment, desitjar-vos a tots i totes, un bon curs escolar 22-23 i que aprofiteu cada minut i cada instant d’estar en el centre per a aprendre i alhora, si es pot, passar-ho bé, però sempre amb bona voluntat i sense fer mal als altres.

Trini García