Multiaventura

Eixida al parc “Multiaventura” d’Elx

El passat 14 de febrer es va realitzar una eixida amb l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. Sortiren a les 9:30 i van tornar a les 15.35 de la vesprada. Era el dia de Sant Valentí (dia dels enamorats) i l’alumnat va visitar el parc multiaventura d’Elx on van realitzar les següents activitats:
—Tirolina de 25 metres d’alt i 200 de llarg.
—Circuit de prova.
—Circuit de diferents dificultats.
—Barques.
—Tir amb arc.

Segons ens compta l’alumnat d’1 ESO, s’ho van passar bastant bé i no va haver-hi cap problema, exceptuant un grup, que quasi cau de les barques, però que no va arribar a passar. Us deixem en aquest article unes quantes impressions.

“La tirolina va ser molt divertida, l’única cosa que, segons s’anava pujant, feia cada vegada més fred, perquè no havien parets. Arribàrem a pujar fins a una altura de 25 m. El cas és que després hi havia una tirada de 200m i passaves per damunt del xicotet llac. La veritat és que va estar molt bé”

“Quan arribàrem al parc, ens van dividir en tres grups i cadascun va anar a fer una cosa diferent. Un dels grups va anar a la tirolina gegant i els que no volien tirar-se van anar a l’altre costat del parc amb un altre monitor a esperar que els altres es tirassen. Els que es van tirar havien d’anar a un edifici altíssim i per a poder pujar i no caure’s havien d’anar pujant les escales amb la línia de vida, que és una corda de l’arnés que sempre ha d’anar agarrada a alguna cosa per a no caure’s. Quan arribaves a l’últim pis hi havia una monitora que t’explicava com tirar-se, podies fer-ho de carrereta o assegut, però havies de saltar tant sí com no. Al final de la tirolina estaven els altres companys/as esperant-te”.

“El circuit de prova era més que res per a comprovar que podíem passar entre torre i torre sense dificultat, a més de saber utilitzar l’arnés i la línia de vida. Després de provar aquest circuit i comprovar que ens defensàvem, podíem passar a fer el circuit «real»”.

Una vegada acabe tot l’alumnat de completar el circuit, van recarregar una mica d’energia amb l’esmorzar i es van anar a fer l’activitat de les «barques». Ací, quasi cauen a l’aigua uns quants. Encara sort que no va arribar a passar amb el fred que fa.

“El meu grup de barca i jo ens havíem quedat encallats perquè entre que no sabíem remar, un s’estava cruixint de riure i una altra havia caigut del seient de la barca, ens quedàrem enmig del llac i va haver de venir a rescatar-nos la monitora. A més, una altra persona no parava de moure’s i gairebé em vaig veure en l’aigua com un ànec”.

“Finalment, realitzàrem l’activitat de tir amb arc, on vam fer diversos tirs i ens divertim per a estona, perquè ningú encertava. Finalment, ens vam anar a casa.”

Alumnat 1ESO-G Premsa