Festivitat d’Halloween

Passatge del terror a l’IES Canónigo Manchón

Els dies més terrorífics del nostre IES

Un ambient terrorífic és un lloc ple de misteris, fosc, on només pots arribar a veure les llums esgarrifoses dels ciris. Així es trobava la nostra sala d’actes la vespra al pont de la festivitat d’Halloween, o més coneguda a Espanya, festivitat de Tots els Sants.

En aquesta notícia us comptarem totes les coses que es van fer.

PASSATGE DEL TERROR

Enguany es va tornar a realitzar un passatge del terror com ja es va fer el curs passat i l’any just abans del confinament. Aquesta vegada els paticipants han sigut els i les alumnes de 4t de l’ESO, que porten treballant en ell des que va començar el curs i els de 2n de l’ESO, que el porten fent des de finals de setembre. Aquest alumnat ha aconseguit una esgarrifosa i divertida activitat exclusiva per als alumnes de 1r ESO i el mèrit ha estat totalment en aquest alumnat, ja que no ha participat el professorat.

L’actuació de les persones que van participar en el passatge va ser molt sorprenent, la manera en la qual cridaven i xisclaven ajudava al fet que l’ambient fera més por. També va ajudar la manera en la qual anaven vestides, maquillades, les seues mirades assassines… van ser genials per a l’actuació, per a l’ambient, sense oblidar comentar que, la música que va acompanyar l’acte, també va ser espectacular.

DECORACIONS EN EL CENTRE

El nostre benvolgut professorat, entre ells, els d’anglés, van decorar la biblioteca, mostrant els seus dots artístics i donant-li un toc esborronador a aquesta sala oberta durant els esplais per a l’alumnat.

La decoració de l’institut també va ser impressionant, amb ratpenats penjats, portes decorades i especialment l’entrada al passatge del terror, la decoració del qual ja proporcionava un ambient esgarrifós.

La professora d’informàtica, Trini García, com estava tan embolicada amb els treballs del centre, se li va oblidar posar en la música del timbre un tema d’halloween per a aqueixa setmana prèvia, però no passa res, un altre any serà. Encara sort que hem tingut la decoració en alguna zona del centre i el passatge del terror.

LECTURES I PEL·LÍCULES DE POR

Si vau passar per la biblioteca, veuríeu, en la seua ricón més terrorífic, moltes lectures recomanades per a passar una estona de por, amb títols com:

• Els fronteres de la per, Agustín Fernandez Paz
  • El centre del laberint, Agustín Fernandez Paz
  • El portal de l’elfs, Herbie Brennan

Yassmine Jarmouni i Asiya L’Hellaoui de 1r ESO

Miguel Ángel López, Meriem Koulali, Julia Martínez, Marta Martínez, Mohamed Houzi de 3r ESO