Curs escolar 23-24

Canvis en el periòdic

Benvinguts i benvingudes a aquest nou curs escolar. La veritat és que ja portem quasi un mes des de l’inici del curs, però fins hui no havia pogut accedir a la web per a publicar.

Aquest curs escolar ja no seré la coordinadora TIC ni la cap del departament d’informàtica. Ara soc cap d’estudis d’ESO i BAT. Per aquest motiu, la meua aparició en la web serà molt menor, però ho continuaré intentant. Si tinguera ajudants voluntaris o voluntàries interessats o interessades a escriure notícies per al periòdic, seria fantàstic. Podeu passar pel meu despatx durant els esbarjos i parlem.

Us desitge un curs fantàstic i que no us fiqueu en embolics, per favor. Aprendre a conviure és una de les tasques més difícils, però també un aprenentatge dels més necessaris. Ja sabeu, davant qualsevol situació que us aclapare o supere, parlar és el més important i jo estaré per a escoltar-vos i ajudar-vos. El mal ús dels dispositius és un dels principals focus de conflictes. Fem bon ús d’ells!

Us deixe ací l’enllaç al calendari escolar perquè sapieu els dies de festa que tenim, com els actuals, amb motiu de les festes patronals. El calendari, per a futurs accessos, es troba desplegant el menú “Centre”, opció “Calendari escolar”.

Trini García