Concurs de MEMES

Sigueu totes i tots benvinguts a la primera edició del concurs de Memes de l’IES Canonigo Manchón!

T’agraden els memes? saps fer memes? Anima’t a participar en aquest magnífic concurs!

La temàtica dels memes es basarà en el propi centre educatiu, incloent alumnat, professorat, personal no docent, les instal·lacions, les diferents assignatures…

Els memes hauran de ser respectuosos i coherents, en cap concepte ni circumstància poden ser ofensius, i si ho són no tindran oportunitat de participar i automàticament seran descartats. Podrà participar tant alumnat com professorat.

És preferible que els memes plasmen situacions, vivències o un altre tipus de moment amb el qual ens puguem sentir identificats, expressant-los de la manera més graciosa o divertida possible.

Els memes s’entregaran en format digital (jpg o png) al correu del periòdic digital “El Clip”, que és: elclipiescanonigo@gmail.com

Finalment cal destacar que hi haurà més d’un guanyador:

• Dos premis triat pel jurat (un primer premi i un segon premi) per als memes més graciosos d’aquesta primera edició.
  • Un premi elegit per votació del públic. Una vegada acabat el termini de lliurament (1 de febrer), tindrem en la web del periòdic els memes acceptats perquè el públic vote.

Teniu totes les bases del concurs en el següent document: Bases del concurs de memes

Des dels equips de premsa i biblioteca, us animem a tots i totes a participar

Bona sort i que guanye el/la millor!!!

Carlos Sánchez