Passatge del terror

PASSATGE DEL TERROR PER A HALLOWEEN

Alumnes fan un passatge del terror a la cantina i espenten a molts alumnes i alguns professors.

El 31 d’Octubre va ser Halloween, una festa on la gent es disfressa, ix al carrer per a demanar dolços i espentar. Doncs, el Divendres 29 d’Octubre, l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa d’Arts Escèniques i Dansa i de 2n d’ESO de Veu en Moviment, van tenir una idea fantàstica: se’ls va ocórrer fer un passatge del terror dins de la cantina amb decoracions de Halloween, música terrorífica, disfresses i moltes coses més.
Aquest passatge també era l’última prova de l’Escape Room que va organitzar el professorat de Geografia i Història per a 1r d’ESO. La majoria de participants que entraven al passatge s’ho va passar molt bé i els va agradar, però a altres no tant ja que es van espentar molt. L’alumnat que va preparar el passatge del terror va fer una feina excel·lent i es va esforçar molt per a que tota la resta d’alumnat que hi va passar per ell passara un dia meravellós.

Victoria Conejero Fuentes 2n F