Excursió alumnat de l’Aula oberta

LA GRAN VISITA A ELX

L’alumnat de l’Aula Oberta, el passat dia 16 de novembre del curs escolar 2021/2022, van anar de visita a la ciutat d’Elx. Per a anar fins allí, van agafar l’autobús de línia, que eixia a les 9.30 hores des de Crevillent i va arribar a les 10.00 hores a l’estació d’autobusos d’Elx.

Primer, els alumnes van anar caminant fins a l’oficina de turisme, al costat del parc municipal. Una vegada allí, mentre esperaven al tren turístic o «trenet», van esmorzar en un banc que van trobar fora del parc. Després, a les 11.00 hores, van pagar el tiquet per a fer una passejada al tren i al llarg d’aquest viatge van veure parcs, col·legis, «El palmerar», etc., coneixent així l’origen del tren i la història de la ciutat.

Quan va acabar la volta en tren, cap a les 12.00 hores, anaren al parc municipal per a passejar i passar una bona estona. A les 13.15 hores van agafar l’autobús de línia per a tornar a Crevillent i al final cadascun va marxar a la seua casa.

Les professores de PT