Elecció d’optativitat – 3r d’ESO (2023-2024)

Oferta educativa

Breu informació sobre les assignatures optatives

Creativitat musical

La matèria Creativitat Musical pretén consolidar els coneixements adquirits en nivells anteriors en la matèria obligatòria de Música, fomentar processos
creatius en connexió amb altres llenguatges, analitzar l’entorn sonor que ens envolta i les seues possibilitats per a la creació artística, així com aprofundir en estils i corrents artístics presents al llarg del segle XX i fins a l’actualitat.

Programació, intel·ligència artificial i robòtica

La matèria Intel·ligència Artificial, Programació i Robòtica utilitza els fonaments del pensament computacional per a aprofundir en el desenvolupament del programari, actuar sobre tècniques d’intel·ligència artificial, de la virtualització de la realitat i programar sistemes robòtics. Així mateix, les implicacions d’aquestes tecnologies per a la societat són fruit d’anàlisi i debat en aquesta matèria, que contribueix al desenvolupament científic, ètic i social de l’alumnat.

Segona llengua estrangera: Francés

L’assignatura de francés té com a principal objectiu ensenyar a l’alumnat a comunicar en francés de manera oral i escrita. A través d’aquesta matèria, es busca desenvolupar les habilitats lingüístiques i culturals dels estudiants i dotar-los de les habilitats i competències necessàries per a comunicar en francés i apreciar la cultura francòfona.

Taller d’aprofundiment: Física i Química

La ciència està present de manera contínua en les nostres vides, i per això, el Taller d’aprofundiment de Física i Química pretén dotar d’eines que els permeten adquirir actituds pròpies del treball científic, i estudiar temes d’interés i d’actualitat, a través de la realització de pràctiques de laboratori com a “Química en la cuina”, “Quanta sucre porta un refresc?” o “La cafeïna en la Cocacola”, entre altres.

Religió

Una assignatura apassionant on, aprofitant la faceta participativa i motivadora de la ludificació, ens endinsarem en la dimensió religiosa i analitzarem els seus components per a, partint de la vivència personal i familiar de cadascun, conéixer l’experiència religiosa que suposa la Bíblia i aprofundir en la figura de Jesucrist i els valors que ens aporta per a afavorir un desenvolupament integral que ens permeta incorporar-nos a la societat d’una manera constructiva i conscient, ajudant-nos en la nostra cerca de sentit i felicitat per a tots.

Formulari

Matrícula 3r ESO 2024-2025 (Elecció d’optativa) – Matrícula 3º ESO 2024-2025 (Elección de optativa)

Formulari d’elecció d’optativa per a l’alumnat de 3r ESO – Formulario de elección de optativa para el alumnado de 3º ESO

"*" indica camps obligatoris

DADES PERSONALS DEL ALUMNE/A – DATOS PERSONALES DEL ALUMNO/A

El NIA es pot trobar a WebFamilia o al bulletí de notes de l’estudiant. El NIA se puede encontrar en WebFamilia o en el boletín de notas del estudiante.

ELECCIÓ D'ASSIGNATURES – ELECCIÓN DE ASIGNATURAS

Repeteixes curs? – ¿Repites curso?*
3r ESO ordinari – 3r PDC / 3º ESO ordinario – 3º PDC*
Religió / Atenció Educativa – Religión / Atención Educativa*
En cas de no ser possible assignar l’opció triada, s’assignarà l’altra – En caso de no ser posible asignar la opción elegida, se asignará otra.
Hauran de triar una les diferents assignatures per ordre de preferència – Habrán de elegir una de las diferentes asignaturas por orden de preferencia.

AGENDA ESCOLAR

El centro dispone de una agenda escolar personalizada, obligatoria para 1º, 2º y 3º de ESO. Estará disponible en Secretaría en el momento de la matrícula. El AMPA la regala a sus socios.