Elecció d’optativitat – 2n d’ESO (2023-2024)

Oferta educativa

**Entre parèntesi apareix la llengua vehicular en què s’impartirà l’assignatura.

Breu informació sobre les assignatures optatives

Emprenedoria social i sostenible

El desenvolupament d’una cultura emprenedora, social i sostenible a través de l’educació i la formació contribueix al fet que el nostre alumnat aprenga a recolzar-se en iniciatives pròpies, millore la seua capacitat de generar idees, s’adapte als canvis i reptes de la societat actual, contribuïsca i s’implique en la transformació i millora d’aquesta societat.

Programació, intel·ligència artificial i robòtica

La matèria Intel·ligència Artificial, Programació i Robòtica utilitza els fonaments del pensament computacional per a aprofundir en el desenvolupament del programari, actuar sobre tècniques d’intel·ligència artificial, de la virtualització de la realitat i programar sistemes robòtics. Així mateix, les implicacions d’aquestes tecnologies per a la societat són fruit d’anàlisi i debat en aquesta matèria, que contribueix al desenvolupament científic, ètic i social de l’alumnat.

Segona llengua estrangera: Francés

L’assignatura de francés té com a principal objectiu ensenyar a l’alumnat a comunicar en francés de manera oral i escrita. A través d’aquesta matèria, es busca desenvolupar les habilitats lingüístiques i culturals dels estudiants i dotar-los de les habilitats i competències necessàries per a comunicar en francés i apreciar la cultura francòfona.

Tallers de reforç

L’elecció d’aquesta assignatura, normalment, es durà a terme per l’equip docent del centre i la Direcció d’estudis en funció de la idoneïtat per a aqueix alumne/a. Es treballaran tècniques d’estudis i elements bàsics del currículum de les àrees instrumentals (llengües i matemàtiques).

Taller d’aprofundiment: Inglés

Treballem per projectes, en equips, en parelles i de manera individual. Fem jocs (per a practicar la competència oral en anglés de manera lúdica i progressiva), presentacions, treballem amb ordinadors, practiquem l’aprés en l’assignatura d’Anglés i aprofundim en la cultura del món anglo. S’assegura la pràctica oral eficaç de l’anglés.

Religió

Una 𝐚𝐬𝐢𝐠𝐧𝐚𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐚𝐩𝐚𝐬𝐢𝐨𝐧𝐚𝐧𝐭𝐞 on, aprofitant la faceta 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗶𝗰𝗶𝗽𝗮𝘁𝗶𝘃𝗮 i 𝗺𝗼𝘁𝗶𝘃𝗮𝗱𝗼𝗿𝗮 de la 𝗴𝗮𝗺𝗶𝗳𝗶𝗰𝗮𝗰𝗶𝗼́𝗻, ens endinsarem en la 𝗱𝗶𝗺𝗲𝗻𝘀𝗶𝗼́𝗻 𝗿𝗲𝗹𝗶𝗴𝗶𝗼𝘀𝗮 i analitzarem els seus components per a, partint de la vivència personal i familiar de cadascun, conéixer l’experiència religiosa que suposa la Bíblia i aprofundir en la figura de 𝗝𝗲𝘀𝘂𝗰𝗿𝗶𝘀𝘁𝗼 i els 𝘃𝗮𝗹𝗼𝗿𝗲𝘀 que ens aporta 𝗽𝗮𝗿𝗮 afavorir 𝘂𝗻 𝗱𝗲𝘀𝗮𝗿𝗿𝗼𝗹𝗹𝗼 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗴𝗿𝗮𝗹 que ens permeta incorporar-nos a la societat d’una manera 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝗶𝘃𝗮 i 𝗰𝗼𝗻𝘀𝗰𝗶𝗲𝗻𝘁𝗲, ajudant-nos en 𝗻𝘂𝗲𝘀𝘁𝗿𝗮 𝗯𝘂́𝘀𝗾𝘂𝗲𝗱𝗮 𝗱𝗲 𝘀𝗲𝗻𝘁𝗶𝗱𝗼 𝘆 𝗳𝗲𝗹𝗶𝗰𝗶𝗱𝗮𝗱 𝗽𝗮𝗿𝗮 𝘁𝗼𝗱𝗼𝘀.

Formulari

Matrícula 2n ESO 2024-2025 (Elecció d’optativa) – Matrícula 2º ESO 2024-2025 (Elección de optativa)

Formulari d’elecció d’optativa per a l’alumnat de 2n ESO – Formulario de elección de optativa para el alumnado de 2º ESO

"*" indica camps obligatoris

DADES PERSONALS DEL ALUMNE/A – DATOS PERSONALES DEL ALUMNO/A

El NIA es pot trobar a WebFamilia o al bulletí de notes de l’estudiant. El NIA se puede encontrar en WebFamilia o en el boletín de notas del estudiante.

ELECCIÓ D'ASSIGNATURES – ELECCIÓN DE ASIGNATURAS

Repeteixes curs? – ¿Repites curso?*
Religió / Atenció Educativa – Religión / Atención Educativa*
En cas de no ser possible assignar l’opció triada, s’assignarà l’altra – En caso de no ser posible asignar la opción elegida, se asignará otra.
Hauran de triar una les diferents assignatures per ordre de preferència – Habrán de elegir una de las diferentes asignaturas por orden de preferencia.

AGENDA ESCOLAR

El centro dispone de una agenda escolar personalizada, obligatoria para 1º, 2º y 3º de ESO. Estará disponible en Secretaría en el momento de la matrícula. El AMPA la regala a sus socios.