Banc de Llibres

Participació en el banc de llibres

El banc de llibres té com a finalitat última dotar als centres escolars de  llibres i material curricular que es puguen reutilitzar i al qual es podran acollir voluntàriament les famílies de l'alumnat matriculat en el centre.

També és objectiu del programa desenvolupar i fomentar en l'alumnat actituds de respecte i ús responsable dels recursos i materials compartits.

NOVETATS DEL BANC DE LLIBRES

Recollida de llibres de text curs 22-23

5 de juny de 2023

Instruccions entrega de llibres a la xarxa de llibres

Banc de llibres per a batxillerat

26 de maig de 2023

Com ja moltes famílies sabeu, el pròxim curs 2023-2024, l’alumnat de Batxillerat també podrà beneficiar-se del programa de banc de llibres gratuïts. Recordeu que és imprescindible entregar tots els llibres de 4t ESO i de 1r Batxillerat per a formar part del programa. Podeu veure més informació ací.

Devolució de llibres al banc de llibres. Curs 2022-2023

23 de maig de 2023

Una vegada finalitzat el curs, l’alumnat ha de retornar, al Banc de Llibres,  el lot que li va ser assignat al setembre. Seleccionant el curs, al qual pertany l’alumna o alumne, es pot descarregar l’imprés que s’ha d’entregar juntament amb el lot de llibres. En cada imprés estan ja completats els llibres de cada curs, … Read more