Elecció d’optativitat – 1r d’ESO (2023-2024)

Oferta educativa

Breu informació sobre les assignatures optatives

CCO1 (Competència Comunicativa Oral 1- Anglés)

Treballem per projectes, en equips, en parelles i de manera individual. Fem jocs (per a practicar la competència oral en anglés de manera lúdica i progressiva), presentacions, treballem amb ordinadors, practiquem l’aprés en l’assignatura d’anglés i aprofundim en la cultura del món anglo. S’assegura la pràctica oral eficaç de l’anglés, perquè el nombre d’alumnes és reduït.

Laboratori d’Arts Escèniques

Laboratori d’Arts Escèniques és una matèria pensada per a fomentar, d’una forma divertida, pràctica i espontània, l’expressió de l’alumnat per mitjà de les Arts Escèniques. Així, amb el Teatre, la Dansa o el Mim, veurem diferents maneres d’expressar-nos i de desenvolupar noves habilitats comunicatives i alguns aspectes com l’empatia.

Segona llengua estrangera: Francés

L’assignatura de francés té com a principal objectiu ensenyar a l’alumnat a comunicar en francés de manera oral i escrita. A través d’aquesta matèria, es busca desenvolupar les habilitats lingüístiques i culturals dels estudiants i dotar-los de les habilitats i competències necessàries per a comunicar en francés i apreciar la cultura francòfona.

Taller de Relacions Digitals Responsables

Introducció als dispositius digitals i Internet, continguts digitals (cerca, selecció, organització i creació), identitat digital i relacions en l’entorn digital.

Tallers de reforç

L’elecció d’aquesta assignatura, normalment, es durà a terme per l’equip docent del centre i la Direcció d’estudis en funció de la idoneïtat per a aqueix alumne/a. Es treballaran tècniques d’estudis i elements bàsics del currículum de les àrees instrumentals (llengües i matemàtiques).

Religió

Una 𝐚𝐬𝐢𝐠𝐧𝐚𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐚𝐩𝐚𝐬𝐢𝐨𝐧𝐚𝐧𝐭𝐞 on, aprofitant la faceta 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗶𝗰𝗶𝗽𝗮𝘁𝗶𝘃𝗮 i 𝗺𝗼𝘁𝗶𝘃𝗮𝗱𝗼𝗿𝗮 de la 𝗴𝗮𝗺𝗶𝗳𝗶𝗰𝗮𝗰𝗶𝗼́𝗻, ens endinsarem en la 𝗱𝗶𝗺𝗲𝗻𝘀𝗶𝗼́𝗻 𝗿𝗲𝗹𝗶𝗴𝗶𝗼𝘀𝗮 i analitzarem els seus components per a, partint de la vivència personal i familiar de cadascun, conéixer l’experiència religiosa que suposa la Bíblia i aprofundir en la figura de 𝗝𝗲𝘀𝘂𝗰𝗿𝗶𝘀𝘁𝗼 i els 𝘃𝗮𝗹𝗼𝗿𝗲𝘀 que ens aporta 𝗽𝗮𝗿𝗮 afavorir 𝘂𝗻 𝗱𝗲𝘀𝗮𝗿𝗿𝗼𝗹𝗹𝗼 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗴𝗿𝗮𝗹 que ens permeta incorporar-nos a la societat d’una manera 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝗶𝘃𝗮 i 𝗰𝗼𝗻𝘀𝗰𝗶𝗲𝗻𝘁𝗲, ajudant-nos en 𝗻𝘂𝗲𝘀𝘁𝗿𝗮 𝗯𝘂́𝘀𝗾𝘂𝗲𝗱𝗮 𝗱𝗲 𝘀𝗲𝗻𝘁𝗶𝗱𝗼 𝘆 𝗳𝗲𝗹𝗶𝗰𝗶𝗱𝗮𝗱 𝗽𝗮𝗿𝗮 𝘁𝗼𝗱𝗼𝘀.

Formulari

Matrícula 1r ESO 2024-2025 (Elecció d’optativa) – Matrícula 1º ESO 2024-2025 (Elección de optativa)

Formulari d’elecció d’optativa per a l’alumnat de 1r ESO – Formulario de elección de optativa para el alumnado de 1º ESO

"*" indica camps obligatoris

DADES PERSONALS DEL ALUMNE/A – DATOS PERSONALES DEL ALUMNO/A

El NIA es pot trobar a WebFamilia o al bulletí de notes de l’estudiant. El NIA se puede encontrar en WebFamilia o en el boletín de notas del estudiante.

ELECCIÓ D'ASSIGNATURES – ELECCIÓN DE ASIGNATURAS

Repeteixes curs? – ¿Repites curso?*
Religió / Atenció Educativa – Religión / Atención Educativa*
En cas de no ser possible assignar l’opció triada, s’assignarà l’altra – En caso de no ser posible asignar la opción elegida, se asignará otra.
Hauran de triar una les diferents assignatures per ordre de preferència – Habrán de elegir una de las diferentes asignaturas por orden de preferencia.

AGENDA ESCOLAR

El centro dispone de una agenda escolar personalizada, obligatoria para 1º, 2º y 3º de ESO. Estará disponible en Secretaría en el momento de la matrícula. El AMPA la regala a sus socios.