VI Jornades de l’Emprenedor

VI Jornades de l’Emprenedor (Emprén-Cheste 2021)

El passat 1 de febrer va tindre lloc la primera xarrada d’EMPRENDE-CHESTE 2021. Va ser a càrrec de la Plataforma per a l’Emprenedoria i Microfinances de la fundació Nantik Lum.

La xarrada : Propòsits i Metes de l’Emprenedoria va tindre lloc de  manera en línia a causa de la situació sanitària.

Durant esta, l’alumnat va tindre l’oportunitat de conéixer la varietat de programes i tallers, que la fundació Nantik Lum oferix per a afavorir l’emprenedoria dels més joves, un dels col·lectius amb els quals treballa la mateixa.

Activitats sobre desenvolupament d’habilitats socials, testimoniatges d’emprenedors i emprenedores reals, i consells motivadors, van permetre acostar durant poc més d’una hora al nostre alumnat al món empresarial.

“L’HORA DELS HOMES MITJANS”
SERGIO AYALA

Acomiadem les jornades EMPRÉN CHESTE EN LÍNIA 2021 amb Sergio Ayala i la seua xarrada-manifest “L’hora dels homes mitjans”.

El nostre alumnat ha gaudit escoltant un ponent diferent, creatiu, innovador i que transmet el seu missatge amb altes dosis d’humor i motivació. Ens ha parlat dels pilars, trets o habilitats bàsiques que ha de posseir un emprenedor per a aconseguir l’èxit. I per a això,no és necessari ser el millor; n’hi ha prou amb tindre factors diferenciadors, ser valent i mostrar una actitud resilient. La seua xarrada ha sigut una verdadera xutada d’optimisme i energia.