El Complex Educatiu d’FP de Cheste s’associa amb Amazon Web Services per a formar als estudiants en el núvol

El Complex Educatiu de Formació Professional (FP) de Cheste es complau a anunciar la seua col·laboració amb Amazon Web Services (AWS). Este acord estratègic té com a objectiu proporcionar als alumnes de Desenvolupament d’Aplicacions Web (DAW) i Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (AGAFAR) una sòlida formació en servicis en el núvol.

Què és Amazon Web Services (AWS)?

AWS és la plataforma líder en servicis en el núvol a nivell mundial. Oferix una àmplia gamma de servicis, des d’emmagatzematge i anàlisi fins a còmput i xarxes, tot allotjat en centres de dades globals. Les organitzacions utilitzen AWS per a reduir costos, augmentar l’agilitat i accelerar la innovació, aprofitant la infraestructura escalable i segura que oferix.

Beneficis per als estudiants:

1. Integració amb els mòduls de segon curs: A partir d’ara, els mòduls de segon curs s’alinearan amb els cursos que conduïxen a la certificació de Cloud Practitioner. Això permetrà als estudiants adquirir habilitats pràctiques i coneixements específics sobre el núvol.
  2. Descompte en certificacions oficials: Els alumnes matriculats en el centre tindran accés a un descompte especial en els exàmens de certificació oficial d’AWS. Això els brinda un avantatge competitiu en el mercat laboral i els permet validar les seues habilitats tècniques obtenint d’esta manera una doble titulació.

En resum, esta col·laboració entre el Complex Educatiu d’FP de Cheste i AWS representa una oportunitat única per a preparar als futurs professionals de la tecnologia amb les habilitats necessàries per a triomfar en un món cada vegada més impulsat pel núvol. Poden trobar més informació sobre les certificacions en: https://aws.amazon.com/es/certification/