Cerimònia de graduació curse 2023/24

Ahir dimecres dia 22 de maig, va tindre lloc la cerimònia de graduació del nostre alumnat de 2n curs i els cursos d’especialització.

Com a presentadors de la cerimònia van estar Inés Costa, vicedirectora del CIPFP ,i Daniel Bas, docent de la família d’Edificació i Obra Civil.

Van encapçalar la cerimònia els discursos de diverses personalitats del nostre entorn educatiu, com el director del CIPFP del CE de Cheste, José Pascual Giménez; la directora del Complex Educatiu, Esther Sancho; la directora del centre de residències Fina Rodrigo, la cap d’estudis Silvia Fortaña i la directora de l’AMPA; per a finalitzar amb xicotetes paraules per part de diversos alumnes d’algunes de les famílies professionals del centre.

Al llarg de tot el capvespre van anar desfilant tots els alumnes i alumnes que finalitzen els seus estudis este curs, carregats d’il·lusió, al compàs dels arranjaments musicals a càrrec de Carlos Vicente, docent de la família de Sanitat.

Per a finalitzar, una vegada més, els alumnes de l’Escola d’Hostaleria del CE de Cheste es van encarregar de preparar i servir un fantàstic piscolabis. Tot organitzat per Mima Laza, cap del departament d’Hostaleria i Turisme

Gràcies a tots els organitzadors de l’esdeveniment i aquelles persones que, amb la seua col·laboració, l’han fet possible.