Tota la informació en el DECRET DEL CONSELL
Ajudes directes destinades a l’adquisició de material escolar.
Alumnat matriculat en centres docents dels municipis afectats per la DANA del 29/10/24.
El termini de presentació de sol·licituds començarà a les 09.00 hores del dia 20 d’octubre de 2025 i finalitzarà a les 15.00 hores del dia 19 de novembre de 2025.
La SOL·LICITUD la presentarà cada família a través del formulari disponible en la Secretaria Digital de la Generalitat.
Les persones interessades de nacionalitat estrangera que únicament disposen de passaport o un altre document distint del NIE, targeta d’estranger, permís de residència o certificat de registre de ciutadania de la Unió Europea com a document d’identificació, hauran d’acudir al centre docent en el qual l’alumnat es troba matriculat, que actuarà com a punt d’atenció a les persones usuàries i podrà generar una clau d’accés i, assistir en la presentació de la sol·licitud, si fora necessari.
Les persones interessades entregaran declaració responsable d’haver suportat gastos extraordinaris derivats de la pèrdua de béns materials ocasionada directament per la catàstrofe.
Les persones beneficiàries hauran de justificar el destí de l’ajuda mitjançant l’aportació de factures, rebuts, tiquets, justificants de transferència o altres documents acreditatius que constituïsquen mitjà de prova vàlid en dret, i que permeten verificar que la totalitat de l’ajuda percebuda s’ha destinat
efectivament a l’adquisició de material escolar.
