ADMISION I MATRÍCULA EXTRAORDINÀRIA 24-25 Cicle Tècnic Esportiu, Final-N2

TOTA LA INFORMACIÓ DE CONSELLERIA

CALENDARI D’ADMISSIÓ:

QUEDA PER A DETERMINAR ELS GRUPS I EL COMENÇAMENT DE LES CLASSES.

TELÈFON DE CONTACTE EDRE FUTBOL/FUTBOL SALA CIPFP CHESTE: 636414597

Independentment de la data en què es fixe el començament de les classes del curs que ve, l’alumnat ha de realitzar l’admissió i matrícula en les dates establides en el calendari.

DOCUMENTACIÓ SOL·LICITUD ADMISSIÓ:

Del 4 al 16 de setembre de 2024.

Entregar en la secretaria del centre, planta primera de la Residència 1, la següent documentació:

• SOL·LICITUD ADMISSIÓ PER A N2
  • Documentació identificativa de l’alumnat
  • Certificat acadèmic de superació del corresponent Primer Nivell/Cicle Inicial
  • Certificat acreditatiu de discapacitat, si se sol·licita per esta via de reserva.
  • Certificació acreditativa de la condició d’esportista d’alt nivell, esportista d’alt rendiment o esportista d’elit en la modalitat o especialitat corresponent.
  • Documentació acreditativa de la condició de règim d’acolliment residencial o familiar, si precedix.
  • Si es dona el cas, justificació de no-convivència dels progenitors per motius de separació, divorci, nul·litat matrimonial, ruptura de parelles de fet o situacions anàlogues. En este cas, hauran de firmar la sol·licitud els dos progenitors.

Per a casos excepcionals, la documentació que faltara per a entregar o tinguera deficiències, podrà corregir-se en el període de reclamacions a les llistes provisionals d’admesos.

Una vegada emeses les llistes definitives d’admesos no s’arreplegarà en secretaria cap documentació.

Reserva de places:

a) Almenys un 5% de les places oferides per als qui acrediten algun grau de discapacitat.
b) Almenys un 10% de les places oferides per a esportistes d’alt nivell, d’elit i d’alt rendiment. Tindran prioritat els esportistes d’alt nivell.
c) Almenys un 10% de les places oferides per als qui accedisquen acreditant la prova d’accés substitutòria dels títols de graduat en Educació Secundària Obligatòria i de Batxillerat, per a l’accés als ensenyaments de grau mitjà i de grau superior.
d) Almenys un 10% de les places oferides per als quals acrediten, segons el cas, l’homologació del seu diploma federatiu, o la convalidació, o la correspondència a què es referixen la disposició addicional quarta i la disposició transitòria primera del Reial decret 1363/2007, de 24 d’octubre.

ADMESOS

Llistats PROVISIONALS de persones admeses N2

Reclamacions als llistats provisionals del 18 al 20 de setembre de 2024.

Presentar en la secretaria del centre una instància general amb la descripció de la reclamació i/o els documents adjunts que li falten a la persona sol·licitant.

Llistats DEFINITIUS de persones admeses N2 (Pendent de publicar 23 setembre)

Les persones admeses definitives han de formalitzar la matrícula, en cas contrari perden la plaça.

DOCUMENTACIÓ MATRÍCULA

Del 23 al 26 de setembre de 2024.

Entregar en la secretaria del centre, planta primera de la Residència 1, la següent documentació (pendent de concretar):