Anglés A1+

Què és?

English A1+ és un curs del CFPA Menicil en el qual l’alumnat posa en pràctica les estructures fonamentals i inicials de la llengua anglesa tant a nivell teòric com a nivell pràctic fins a ampliar-les i matisar-les. Així mateix, l’aprenentatge de la llengua es realitza a través del coneixement i la pràctica de les 5 destreses: escoltar, parlar, interactuar, escriure i llegir.
Es correspon amb 1r de Bàsic de les Escoles Oficials d’Idiomes i amb 1r de Batxillerat només quant a la part gramatical i lèxica.

A qui va dirigit?

Als alumnes que tenen coneixement previ de les estructures fonamentals i inicials de l’anglés i comencen a ser autònoms en l’ús i la pràctica de la llengua.

Estructura del curs

El curs s’estructura entorn d’un llibre de text creat exclusivament per a l’aprenentatge de l’anglés per a adults: English File Elementary. Fourth Edition. Oxford. El llibre de text s’estructura en 12 temes que giren entorn d’un o diversos temes d’interés. A partir del tema, es desenvolupen les estructures teòriques (gramàtica, pronunciació i vocabulari) i les habilitats lingüístiques (escoltar, llegir, escriure i parlar). La interacció es practicarà diàriament en classe.

El professorat ampliarà la temàtica de cadascun dels temes o, fins i tot, ampliarà el temari en funció dels interessos dels alumnes i del desenvolupament del curs.

Els 12 temes d’interés d’aquest llibre són els següents:

• Saludar, presentar-se i compartir informació personal; l’anglés a l’aula
  • Descripció d’objectes; expressió de sentiments; demanar localitzacions i oferir direccions
  • Compartir informació sobre les rutines diàries amb el Present Simple; l’ordre dels elements en les preguntes
  • Compartir informació sobre les rutines diàries mitjançant expressions de freqüència; la família i el saxon genitive
  • Expressió de l’habilitat i la possibilitat en present; el Present Continuous per a parlar de les accions que es realitzen en el moment; diferències bàsiques entre el Present Simple i el Present Continuous
  • Els pronoms subjecte i objecte; el llenguatge telefònic; expressar els gustos i les preferències; la música
  • Expressió de les accions passades amb el Past Simple: verb to be, regular i irregular verbs
  • Estructures impersonals en present (there is i there llaure) i en passat (there was i there were); expressió de la quantitat indeterminada: a / an / some / any; vocabulari de la casa; les preposicions de lloc i de moviment
  • Els substantius comptables i incomptables; els quantificadors; els tipus d’aliments i els envasos; expressió de la comparació
  • Expressió del superlatiu; expressió del futur pròxim amb ‘be going to’; vocabulari sobre edificis i elements d’una ciutat; les vacances
  • Els adverbis de manera i els modificadors; verbs que regeixen infinitiu; l’ús dels articles; Internet
  • Ús i forma del Present Perfect; diferències bàsiques entre el Past Simple i el Present Perfect

Què s’obté al final del curs?

En finalitzar el curs, s’expedeix un certificat d’aprofitament a aquells alumnes que hagen assistit regularment i hagen aconseguit els objectius plantejats.

Horari del curs 2023/24

Horari de vesprada: EA1+V (English A1+ Vesprada)

Horari de nit: EA1+N (English A1+ Nit)