ANEM AL POLI!

☀️L’onada de calor de la setmana passada va ser l’escenari perfecte perquè els alumnes de la Rambla gaudiren d’un dia en el poliesportiu.
☀️El dimecres 15 va ser el torn de les classes de 3, 4 i 5 anys d’infantil, el dijous 16 el de 1r,2n i 3r de Primària, i el divendres 17 va estar protagonitzat pels cursos més alts, 4t, 5é i 6é.

💦Xiquetes i xiquets es van refrescar en tot moment, ja que des de l’àrea d’Educació Física es van preparar diversos jocs d’aigua.
🏃🏻‍♀️🏃‍♂️Així, les jornades van començar amb balls, carreres, activitat física i molta diversió!
🍉I per a esmorzar en un dia de tanta calor, tots els alumnes van ser convidats a síndria fresqueta. Cal no oblidar que estem tancant l’any de la Fruita i la Verdura!
🏊🏽És llavors quan va arribar el moment més esperat de la jornada, el bany en la piscina.
Cada grup va ocupar la piscina més adequada a la seua edat i capacitat per a nadar. A més, gràcies a l’Ajuntament d’Agost, vam tindre la presència d’un socorrista durant tot el temps de bany.

Els alumnes van gaudir banyant-se, prenent el sol i jugant amb els seus companys.
Sense dubte, un dia refrescant i divertit per a combatre les altes temperatures. I és que j a fa olor d’estiu!🚴🏻‍♂️🏄🏻‍♂️☀️💦