🥦🍇TROBADES ECOESCOLES 2022🥕🍏

El divendres 13 de maig va tindre lloc al CEIP La Rambla les I TROBADES d’ECOESCOLES dels centres de la nostra zona. La Rambla va ser el centre amfitrió que va rebre la visita del CEIP VISTAHERMOSA d’Asp.

La jornada va començar amb la visita al dinosaure per conéixer un poc més la història de la nostra població. Després va continuar amb un passeig i esmorzar pel parc EL RUGLÓ, pulmó que tenim molt a prop del centre i ens serveix per a gaudir d’activitats com aquestes.

La jornada va continuar al pati del centre on es van realitzar 4 tallers: fabricació d’hotels per a insectes, rosetes ecològiques, la canya de sucre i fabricació de “lombricario” de cucs per a horts.

També vam gaudir dels treballs que altres centres del projecte van portar a les trobades per mostrar tot el realitzat aquest curs.

ECO! ECO! ECOESCOLES !