INAUGURACIÓ CURS 2023-2024

EL CONSELLER D’EDUCACIÓ, L’HONORABLE JOSÉ ANTONIO ROVIRA, INAUGURA AL CEIP LA CONSTITUCIÓ EL CURS ESCOLAR 2023-2024

El passat 11 de setembre va ser un dia doblement especial per al nostre centre i per a tota la nostra comunitat educativa, ja què a més de donar inici al present curs escolar, vam tindre l’honor de rebre al Conseller d’Educació, l’Honorable José Antonio Rovira, qui va visitar-nos per a inaugurar de manera oficial el curs escolar 2023-2024 en la Comunitat Valenciana.

Acompanyaren a l’Honorable José Antonio Rovira alts càrrecs educatius com el Secretari Autonòmic d’Educació En Daniel MacEvoy, el Director General de Centres Docents En Jorge Cabo i la Directora Territorial d’Educació Na Inmaculada Murgui. La nostra Directora, Cristina Sastre, junt a l’Alcaldessa de Quart de Poblet, l’Excel·lentíssima Cristina Mora, donaren la benvinguda al Conseller i la seua comitiva, junt a la nostra Inspectora d’Educació, Ana Mª Ramírez, la Cap d’Estudis, Marina Barrios, la Secretària del centre, Conxa Feltrer, la representant de la nostra AFA, Vanessa García i la Regidora d’Educació, Consuelo Campos. Igualment, a aquest esdeveniment tant important acudiren altres representants de l’àmbit educatiu i polític municipal.

El Conseller d’Educació de la mà de la nostra Directora, va conèixer les instal·lacions del nostre centre, al nostre professorat i inclús va visitar algunes aules d’Ed. Infantil i Primària, interessant-se pel nostre Projecte Educatiu i per les activitats que desenvolupem al llarg del curs. Els nostres xiquets i xiquetes van viure amb molt de goig aquesta visita tant important i es mostraren molt simpàtics i espontanis. Al llarg del matí, el nostre alumnat va gaudir de les activitats programades pel nostre professorat per a donar l’entrada al nou curs.

En definitiva, el passat dilluns 11 de setembre va ser un gran dia,únic i inèdit què quedarà escrit amb lletres d’or a la història del nostre centre i de la nostra comunitat educativa.

I amb aquest inici de curs tant especial, comencem un nou curs de la millor manera possible… contents i contentes de formar part del CEIP «La Constitució».