La setmana del 12 al 16 de Febrer de 2024 realitzarem la Setmana de la Bicicleta.

Cada curs la realitzarà en el seu dia d’Educació Física:

EDUCACIÓ INFANTIL:
DILLUNS 12

EDUCACIÓ PRIMÀRIA:
DILLUNS 12 4t (Eixida per la zona de Molí d’Animeta).
DIMARTS 13 5é (Eixida al Riu Turia).
DIMECRES 14 3r A i 3r B (Eixida per la zona de Molí d’Animeta).
DIJOUS 15 2n A i 2n B (Eixida al Poliesportiu).
DIVENDRES 16 1r (Eixida al Poliesportiu) i 6é (Eixida al Riu Turia).

Si algun xiquet o xiqueta no pot portar la bicicleta o el casc, en el col·legi li prestarem una perquè puga fer l’activitat amb normalitat.

Si algun pare, mare o familiar vol acompanyar-nos en les eixides del dia de la bicicleta serà benvingut/a.

Dilluns pròxim 12 de Febrer a les 17.00 tindrem el segon berenar saludable d’este curs.

-El berenar serà de 17.00 a 18.00.

-L’alumnat d’Infantil farà un recorregut en bicicleta pel col·legi.

-L’alumnat de Primària NO ha de portar res perquè serà un recorregut físic pel col·legi.

-L’alumnat haurà d’estar acompanyat per un adult.

-L’alumnat que té extraescolars de l’AFA de 17.00 a 18.00 estarà acompanyat pels seus monitors/es.

-El berenar consistirà en:

Us esperem a tots i a totes!

ESMORZARS SALUDABLES A L’HORA DEL PATI

Recorda que des que tenim la jornada contínua ja no fem el dimarts dia de la fruita, sinó que tots els dies poden ser el dia de la fruita, o de la fruita seca o dels lactis.

T’anime que continues enriquint el teu esmorzar acompanyant el teu entrepà amb una esport-chuche.

Al llarg de la setmana, pots variar tant d’entrepà com d’esport-chuche. Pots portar fruita, fruita seca o un lacti.

Ho estàs fent genial, seguix així!

HORARIS E.F. CURS 2023-2024

1r DIMARTS i DIVENDRES

2n A DIMARTS i DIJOUS

2n B DILLUNS i DIJOUS

3r A DIMECRES i DIVENDRES

3r B DILLUNS i DIMECRES

4t DILLUNS i DIMECRES

5é DIMARTS i DIJOUS

6é DIMARTS i DIVENDRES

-Per a aquest curs en lloc de portar la tradicional bosseta d’higiene, han de dur millor una motxilla xicoteta que també pot utilitzar-la en les excursions.

-La motxilla ha de portar sabó, una tovallola xicoteta, colònia i una pinta.

-És molt important per a evitar pèrdues que totes les seues coses tinguen el nom posat amb permanent.

-A més han de portar una samarreta per a canviar-se. D’esta manera treballarem també valors molt importants  com els hàbits d’higiene i de salut destacats en la nova Llei d’Educació LOMLOE.

-És molt important que els dies d’Educació Física porten una altra botella d’aigua solament per a la nostra classe perquè el més segur és que ja s’hagen begut la botella d’aigua en classe. Per aquest motiu han de portar una dues botelles d’aigua, una per a classe i altra per a la classe d’Educació Física.

Si alguna persona necessita algun aclariment o té algun dubte poden escriure’m una comunicació per la web família. A més el meu correu és i.toledo@edu.gva.es

Salutacions, Idoa (Educació Física).