APADRINAMENT LECTOR

L’apadrinament lector és un projecte d’animació a la lectura que realitzem en el nostre centre que consisteix en el fet que l’alumnat de 6é es constitueixen en padrins/madrins de l’alumnat de 1r per a compartir moments de lectura.

Així els padrins/madrines tindran la funció de llegir contes als seus fillols/es. Amb aquesta activitat es pretén principalment la millora dels diversos continguts relacionats amb la lectura, però a més contribuirà a desenvolupar les relacions interpersonals de l’alumnat del centre i l’acostament entre xiquets i xiquetes d’edats diferents.

A partir de les emocions que sorgeixen de la cooperació entre grans i xicotets  es creen uns llaços afectius que a cap dels protagonistes ens deixarà indiferent.