8 DE MARÇ DIA DE LA DONA

8 de Març de 2023

DIA DE LA DONA

Al CEIP La Constitució celebrem  el dia de la dona!

17 de Febrer de 2023

Estimades famílies:

Hui hem encetat un nou projecte al nostre centre relacionat amb El Dia de les Dones .

Per a motivar al nostre alumnat, a cada classe ha aparegut el nom de la dona que anem a treballar dins d’una caixa. Per a trobar o aconseguir obrir-la hem utilitzat, depenent dels nivells, diferents motivacions (reptes a resoldre, pistes, cançons…).

A la caixa, a més a més del nom, “Leymah Gbowee”, el nostre alumnat ha trobat un tros de tela africana, una samarreta blanca, i un mapa d’Àfrica (tot té el seu significat).

Ha sigut molt divertit i motivant. De segur que apleguen a casa preguntant-vos coses, contant-vos què ha passat hui a l’escola, i amb la necessitat de saber-ne més.

DE SEGUR QUE TREBALLANT AQUEST PROJECTE INTERDISCIPLINAR ANEM A APRENDRE MOLTÍSSIMES COSES!

Ací mateix anirem pujant a poc a poc les fotos d’aquest projecte.