XI Edició Premi al Mèrit Escolar

El nostre centre va participar a l’acte organitzat pel Consulat de la República Dominicana en el Centre Cultural Juan Bosch, amb la finalitat d’anunciar oficialment l’inici de la Convocatòria de la XI Edició del Premi al Mèrit Escolar 2018, que organitza l’Ambaixada de la República Dominicana a Espanya.
El cònsol Jorge Cordero, va destacar la importància i transcendència d’aquest premi, motivant a les famílies a presentar les postulacions dels seus fills, de manera que l’esforç i obstinació dels nostres estudiants puguen ser recompensats a través d’aquests reconeixements.
Durant l’acte, es va convidar a estudiants seleccionats en el 2017 a comptar les seues experiències i a enviar missatges als altres estudiants per a motivar-los a participar en la XI Edició del Premi al Mèrit Escolar.
La professora del Departament de Valencià del nostre centre, Consol Noverques, va lloar la idoneïtat de programes que incentiven l’èxit escolar.