Projectes

logo-ewe

Projecte EWE

L’objectiu principal del consorci EWE és promoure la mobilitat europea de l'alumnat de la familia d'activitats físico esportives.

Amusing Logo

Projecte Erasmus+ Amusing

L’objectiu principal del projecte AMUSING és atendre la inclusió d’alumnes amb discapacitat visual. Aquest objectiu s’aborda des de diversos punts, incloses les metodologies d’aprenentatge de serveis que promouen la consciència de les necessitats d’aquest grup i el desenvolupament educatiu de les habilitats d’escaneig i impressió 3D.

Web: https://erasmusamusing.eu/

logoprint3d

Projecte Erasmus+ Print3D

L'objectiu principal d'aquest projecte és la inclusió d'estudiants amb discapacitat visual a través de metodologies d'aprenentatge-servei que fomenten la consciència de les necessitats d'aquest grup i el desenvolupament educatiu de les habilitats d'impressió 3D. Els productes 3D poden facilitar rutines i capacitar els estudiants amb discapacitat visual implicats en el seu disseny, producció i avaluació.
Més informació: https://portal.edu.gva.es/46022257/projecte-erasmus-print3d/

PROFFESIONAL-DEVELOPMENT

Projecte Professional development of the vet internship model

Aquest projecte és un projecte de mobilitat d'alumnat de cicles formatius d'FP de les famílies d'Informàtica i Comunicacions (Tècnic en sistemes microinformàtics i xarxes), Hosteleria i Turisme (Tècnic en Serveis de restauració) i sanitària (totes les branques). Els països de destinació són Irlanda, Malta i Portugal. Gestionat per la Escola Sindical De Formació Melchor Botella.

PROJECTION-OF-THE-VET

Projecte Projection of the vet through european professional interships

Projecte de formació del professorat per a promoure la realització de pràctiques d'alumnes en Europa. Els països de destinació són Irlanda, Malta. França, Itàlia i  Portugal. Gestionat per STEPV.

Young-erasmus

Proyecte Erasmus YED II (Young Employment Door)

Projecte de mobilitat d'estudiants de formació professional cofinançat pel programa Erasmus en el qual han participat aquests estudiants de grau mitjà de tècnic de conducció d'activitats esportives en la naturalesa, amb una estada en pràctiques de tres mesos a Irlanda, Irlanda del Nord, França i Malta.