Borsa de treball

Borsa de treball IES Conselleria

La Borsa de Treball de l'IES Conselleria, és una borsa en la qual s'ofereixen llocs de treball a nivell nacional i està dirigida exclusivament a titulats de Formació Professional. Es tracta d'ofertes  exclusives de l'IES Conselleria i altres ofertes d'àmbit nacional.
En aquesta secció trobaràs tota la informació per donar-te d'alta com alumne, per rebre informació de les ofertes disponibles o com empresa, per poder publicar ofertes.

INSCRIPCIÓ DE L'ALUMNAT

La inscripció en la borsa de treball es sols per l'alumnat que haja finalitzat la titulació (amb les FCT incloses).

Quins passos has de realitzar per a inscriure't?

1. Accedeix a la web de www.empleafp.com
  2. Crea un compte com a titulat. Selecciona l'IES CONSELLERIA com a centre d'estudis, i el teu títol serà confirmat des del centre posteriorment.
  3. Emplena adequadament: pujar una foto adequada i emplenar les dades personals, formació acadèmica, experiència professional (incloure les FCT) i idiomes.
  4. Apartat “ Configuració” : marca la casella per a rebre notificacions per correu i les províncies de siguen del teu interés.
  5. Per a buscar ofertes: des de l'apartat “ Totes les ofertes” podràs veure només les ofertes de la teua família professional i inscriure't en elles.

Fes clic en l'oferta del teu interés i a baix a la dreta veuràs el botó “Inscriure's en l'oferta”. Segueix  les instruccions que sol·licita cada ocupador.
RECORDA: Has de tindre preparat el teu CURRICULUM VITAE actualitzat i en format PDF, per i ho sol·licita l'empresa ocupadora.
Descarrega les instruccions per alumnes en PDF

INSCRIPCIÓ D'EMPRESES

Si la teua empresa està buscant un tècnic amb un perfil professional en alguna de les nostres titulacions, has de sol·licitar accés a la nostra Borsa de Treball.
En el nostre centre preparem tècnics en 4 Famílies professionals, Administració, Comerç i Màrqueting, Informàtica i Comunicacions i Activitats Fisicoesportives. Tots ells amb competències i habilitats socials i actitudinals, i una gran majoria amb experiència professional en el seu sector específic en països de la Unió Europea.

Com fer una oferta d'ocupació

Enviant un correu a: 46022257.fct+bolsadetrabajo@edu.gva.es
Ací estudiarem la teua oferta i la donarem d'alta en la nostra borsa de treball.
Descarrega les instruccions per empreses en PDF