Activitats Dia del Llibre

Divendres dia 15 d’abril es va celebrar en la sala d’actes de l’IES Conselleria una nova edició del Dia del Llibre.

Els actes van consistir en la representació d’un teatre de Marionetes, la mostra d’un audiovisual rememorant a l’escriptora Carmen Martín Gaite, la recitació d’una selecció de poemes.

Posteriorment, es van entregar els premis al reconeixement de l’èxit acadèmic a tot l’alumnat que ha aprovat totes les matèries en les dues avaluacions.

L’esdeveniment va finalitzar amb el lliurament de premis dels concursos literaris tant poesia com de narrativa (castellà i valencià) i el lliurament dels premis d‘escacs.

Així mateix, podem destacar l’entrevista realitzada a l’escriptora i professora Pura Peris.

Paral·lelament als actes anteriors, es va realitzar, com tots els anys, el Mercadet de llibres, organitzat per la biblioteca del centre, l’objectiu del qual és fomentar la lectura i facilitar l’intercanvi de llibres entre l’alumnat.

Premis

Narrativa