Visita a Aqualandia

El passat dilluns 12 de juny, els alumnes de primer de Batxillerat de la modalitat de Ciències i Humanístic van viure una jornada inoblidable en la seva sortida de final de curs al parc aquàtic d’Aqualandia. Aquesta emocionant excursió va proporcionar-los una oportunitat única de relaxar-se, divertir-se i desconnectar després d’un intens any escolar.

Durant tot el dia, els estudiants van gaudir d’una gran varietat d’atraccions aquàtiques i activitats, proporcionant-los una dosi perfecta de diversió i adrenalina. Van poder lliscar pels tobogans més emocionants, donar-se un capbussó a les piscines de ones i relaxar-se en els rius tranquils. La diversitat d’opcions va satisfer les expectatives de tots els participants, ja que cadascun va poder triar les atraccions que més els agradaven.

A més de l’emoció proporcionada per les atraccions, la sortida va permetre als alumnes establir vincles més forts amb els seus companys de classe. Van poder compartir rialles, experiències i moments especials mentre es divertien junts. Aquesta oportunitat de cohesionar-se com a grup, més enllà de l’entorn escolar, és valuosa i contribueix a un ambient més agradable i enriquidor a l’aula.

En resum, la sortida de final de curs al parc aquàtic d’Aqualandia per als alumnes de primer de Batxillerat va ser un èxit rotund. Va proporcionar-los una oportunitat única de diversió, adrenalina i convivència, tot alhora. Aquesta experiència memorable segurament quedarà gravada en la memòria dels estudiants com un punt culminant del curs 2022-2023.