I Edició Premis d’Excel·lència

L’IES Conselleria va celebrar, el passat 29 de juny, a les seues instal·lacions la I Edició dels Premis d’Excel·lència. Aquesta emocionant jornada va reunir a l’alumnat més destacat acadèmicament de tots els cicles formatius de grau superior del centre, que van tenir l’oportunitat de presentar els seus apassionants projectes davant d’un prestigiós jurat compost per empreses de diversos sectors.

El jurat, amb una àmplia experiència i coneixement, va avaluar tant la part tècnica com la viabilitat empresarial de cada projecte, tenint en compte la seua innovació i impacte potencial en el mercat. Aquesta interacció entre el món acadèmic i el sector empresarial va donar lloc a un diàleg enriquidor i avaluacions crítiques que contribuiran al creixement professional de l’alumnat.

Els Premis d’Excel·lència de l’IES Conselleria arranquen amb l’objectiu d’oferir una plataforma per a posar en valor i donar visibilitat a la creativitat, innovació i esforç del talent emergent. Amb aquesta iniciativa, l’IES Conselleria aspira a no sols formar professionals competents, sinó també a fomentar l’esperit emprenedor, obrint noves oportunitats laborals per als seus estudiants.

En aquesta primera edició, la deliberació del jurat ha atorgat el guardó del millor projecte a l’alumna Maria Luque Jaén, del cicle formatiu de Comerç Internacional, pel seu projecte “Bookworm”, en el que va presentar el llançament comercial d’una app per a la lectura de llibres electrònics. Enhorabona!